1. Ние сме: 1.1 Онлайн магазин-каталог предлагащ стоки свързани с модната индустрия – MissFashion.bg (“Мирра77” ЕООД, ЕИК 204295799, град София, ул. Яворова Чука No 6, ет. 3, ап. 3 наричан за краткост Продавачът) работи на базата на индивидуални и общи поръчки на стоките изложени за продажба в настоящата платформа 1.2. Продавачът предоставя пълна информация на потребителите относно конкретни артикули в тяхното описание и при поискване от потребителите 1.3. Купувач – лице, фирма или друго юридическо лице, което прави поръчка. 1.4. Поръчка – електронна заявка, явяваща се като форма на комуникация между купувача, и MissFashion.bg, в която MissFashion.bg се съгласява да достави на посочен адрес, а купувачът се съгласява да заплати нейната стойност. 2.Поръчка: Когато MissFashion.bg потвърди Вашата поръчка, това автоматично ще означава, че Вие сте запознати и съгласни с правилата за ползване на сайта, упоменати в общите условия. Поръчка, приета и регистрирана успешно от MissFashion.bg, се счита тази, която е потвърдена успешно по телефона от купувача. Настоящото споразумение между MissFashion.bg и купувача се смята влязло в сила след телефонното потвърждение на поръчката което е задължително условие за придвижването на поръчката към нейното изпълнение. Потвърждението се извършва чрез телефонен разговор между наш сътрудник и купувача в рамките на 24 часа след приемане на поръчката от MissFashion.bg, след изглаждането на детайлите около настоящата поръчка се пристъпва към следващия етап. 3. Доставка: 3.1. Доставката се извършва чрез куриер и е безплатна за поръчки над 100 лв за територията на цялата страна, а за поръчки под 100 лв транспортните разходи се поемат от купувача и са на стойност 6.00 лева/за доставка до личен адрес на клиента/ или 4.00 лв. /за доставка до офис на куриерска фирма Еконт/ Доставката се извършва с куриер от 9.00 до 17.30 часа; в рамките на 1-2 работни дни, след потвърждаване на поръчката, на адреса, посочен в регистрацията на клиента. MissFashion.bg си запазва правото, да не доставя поръчки на клиенти, които не са изпълнили задълженията си, при своето регистриране, (грешно попълнени данни, невярна информация или липса на такава). След два неуспешни опита за телефонен разговор с клиента в рамките на 24 часа, вашата поръчка се счита за невалидна и MissFashion.bg ще прекрати договора си с Вас. Ние си запазваме правото, да не изпращаме поръчки до клиенти, които са регистрирани в нашата система с повече от две неуспешно доставени поръчки, в рамките на един месец. 3.2. В случай, че потребителят желае допълнителни опции при доставка (Точен час, ден, и др.) той е длъжен да посочи това в кореспонденцията си с MissFashion.bg или при телефонното потвърждение на неговата поръчка. Във всички случаи доставката винаги е чрез куриерска пратка до офис на Еконт или до адрес на потребителя. 4. Плащане: 4.1. При доставка на поръчания артикул, потребителят заплаща неговата цена, чрез наложен платеж. 5. Връщане: Потребителят трябва да уведоми в писмена форма и чрез телефонно обаждане правото да се откаже от покупката, без да дължи неустойка и без да посочва причини за това, в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на продукта. Клиентите, регистрирани като фирмени лица, нямат право да се откажат от поръчката, съответното, отказът от поръчка, се отнася само за физически лица. Продуктите трябва да бъдат върнати в същото състояние, в което са били доставени, в оригиналната опаковка, с всички аксесоари и оригинални етикети, неповредени и не носени, както и с придружаващия ги документ за продажба, чрез същата куриерска фирма, с която са били доставени. Купувачът е длъжен да уведоми MissFashion.bg за намеренията си да се върне продукта, в рамките на 14 работни дни, считано от датата на получаване на пратката. Заявките за връщане на продукт, след изтичане на упоменатия срок, няма да се взимат под внимание. След подаване на заявка за връщане на продукт, купувачът разполага със срок от още 14 дни, за изпълнение на доставката към MissFashion.bg. Изпратени продукти към MissFashion.bg след този срок, няма да бъдат приемани. Ние си запазваме правото да откажем приемането на продукти, които не отговарят на условията за връщане, а именно: повредена или скъсана опаковка, следи от носене, следи от парфюм, надраскани повърхности, липса на етикети и аксесоари, придружаващи продукта и т.н. Пакети, които не отговарят на описанието, ще бъдат отказвани в присъствието на куриер. При връщане на продукти, които не са в същото състояние, в което са били доставени, не са в оригиналната опаковка и нямат оригиналните етикети, както и придружаващи ги документи, MissFashion.bg ще ги счита за невалидни, и си запазва правото да не възстанови сумата, заплатена за тях. Възстановяването на сумата става с паричен превод по Еконт в рамките на 5 работни дни от датата на която ние от MissFashion.bg сме освободили пратката от куриера. Разходите по върнати продукти, повредени по време на транспорт, поради неправилно опаковане, се поемат от клиентите. За всички жалби и оплаквания, при връщането на пратките към MissFashion.bg, за които считате, че ние сме отговорни, трябва да се свържете със съответния отдел. Можете да направите това на eMail: shop@missfashion.bg 6. Рекламации: Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, Потребителят, пазарувал в онлайн магазин MissFashion.bg има право на рекламация при; – констатирани липси – дефекти на стоката; – несъответствие с обявения размер; – при транспортирането стоката е повредена; – не е спазен предварително уговорения срок за доставка Отправените жалби ще бъдат уважени, според условията, посочено по-долу, в противен случай, няма да бъдат приети: Жалбата трябва да се представи в писмен вид, на и-мейл адрес: shop@missfashion.bg. Жалбите в писмен вид, се представят в рамките на 48 часа от получаването на поръчката от купувача. – В жалбата трябва да бъдат споменати: номерът на поръчката, номерът на товарителницата, с която е изпратен, както и мотивите за оплакването. Жалбите, свързани с гаранцията и дефектите на продуктите, трябва да бъде придружена и от съответния дефектен продукт, в оригиналната му опаковка, заедно с всичките аксесоари към него, както и квитанция от куриерската фирма което всъщност е и вашият документ за получена пратка от MissFashion.bg. Ако даден продукт се връща към MissFashion.bg, без да е придружен с едно от горепосочените изисквания, той може да бъде изпратен обратно към заявителя, (изпращача), без MissFashion.bg да поема отговорност за гаранцията и дефекта му. MissFashion.bg ще отговори на жалбата своевременно, в срок до пет работни дни, от нейното получаване. Артикулът може да бъде заменен за същия в друг размер или цвят (ако има такъв) или друг артикул. Ако стойността на избрания артикул надвишава заплатената сума, се доплаща разликата. Връщането на стоката може да бъде осъществено само с куриерска фирма. 7. Отговорност: Ние няма да носим отговорност за всички щети (преки, косвени, случайни или по други причини), произтичащи от използването, или невъзможността за използване на информацията, представена на нашата интернет страница, както и каквито и да било грешки или пропуски в съдържанието, което може да доведе до някакви загуби, или щети. Приемайки тези условия, Потребителят се съгласява да получава имейли, телефонни обаждания и известия от MissFashion.bg относно поръчката си, съответния профил, потвърждения за промяна на неговата информация, както и отстъпки и оферти за нашите продукти на дадения от него адрес за електронна поща.